Natașa Raab

 (Actori colaboratori)


24052013170237.jpg
24052013170313.jpg
11122013134555.jpg
11122013134601.jpg
11122013134622.jpg
11122013134632.jpg
11122013134703.jpg
11122013134717.jpg
11122013134728.jpg
11122013134738.jpg
21032014125639.jpg
16032015121127.jpg
16032015121136.jpg
16032015121142.jpg
16032015121148.jpg
16032015121155.jpg
16032015121203.jpg
16032015121210.jpg
16032015121221.jpg
16032015121227.jpg
16032015121247.jpg
16032015121253.jpg
16032015121300.jpg
16032015121313.jpg
16032015121324.jpg
16032015121330.jpg
16032015121336.jpg
07122017112456.jpg


STUDII: 

Absolventă I.A.T.C. “I.L.CARAGIALE”, clasa prof. MIRCEA ALBULESCU

promoţia 1988

Studii de drept 3 ani

PROFESIA: actriţă, Teatrul Naţional din Craiova, din 1988.

Angajata TEATRULUI “ODEON” –colaborează cu regizorul Vlad Mugur în stagiunea 1990 – 1991.

Grad profesional I

Conferenţiar univ.dr.- Departamentul de artă teatrală – Facultatea de litere, Universitatea din Craiova

 

 

DINTRE ROLURILE INTERPRETATE:

*Elena Andreevna – Unchiul Vanea de A.P.Cehov, regia: Mircea Cornişteanu

*Doamna brună din sonete – Vărul Shakespeare de Marin Sorescu, regia: Mircea Cornişteanu
*Gittel Mosca – Doi pe un balansoar de E. Gibbson, regia: Daniela Peleanu
*Vrăjitoarea şi Vittel – Ubu-Rex cu scene din Macbeth de W.Shakespeare, regia:Silviu Purcărete
*Nina -…Escu de T.Muşatescu, regia: Daniela Peleanu
*Celibatara – O masă pe cinste de G. Astaloş, regia: Ioan Ieremia
*Salomeea – Pragul albastru de I.D.Sârbu, regia: Cristian Hadjiculea
*Clover – Ferma animalelor de G.Orwell, regia: Cristian Hadjiculea
*Passallaqua – Carlo contra Carlo de Paul Ioachim, regia: Daniela Peleanu
*Fata – Muzică de balet de Felix Aderca, regia: Ioan Ieremia
*Ducesa savantă – Improvizaţia de la Versailles de Molière, regia: Daniela Peleanu
*Lisse Schiller – Tărâmuri întunecate de Harding Lemay, regia: Tom Ferriter (SUA)
*Rosencrantz – Hamlet de W.Shakespeare, regia: Tompa Gabor
*Fräulein – Gaiţele de Al. Kiriţescu, regia: Daniela Peleanu
*Dresoarea de tigri – Careul de C. Voiculescu, regia: Constantin Dicu

*Doica – Orestia, regia: Silviu Purcărete
*Doica – Phaedra, regia: Silviu Purcărete
*Pictorul – Timon din Atena de W. Shakespeare, regia: Mihai Măniuţiu
*Femeia – Naşterea de C. Voiculescu, regia: Bogdan Cristian Drăgan
*Amalia – Aşa este… de L.Pirandello, regia: Vlad Mugur
*Eremitul din Cartagena – Perpetua şi Felicitas, regia Tudor Chirilă
*Agathe Mareuil – Vacanţă în Guadelupa de Pierre Sauvil şi Eric Assous,regia: Mircea Cornişteanu
*Germaine Lauzon – Cumetrele de M. Tremblay, regia: Petre Bokor
*Anna Petrovna – Revizorul de Gogol, regia: Claudiu Goga
*Anca – Năpasta de I.L.Caragiale, regia: Kincses Elemer
*Fira – Omul cu mîrţoaga de George Ciprian, regia Nicolae Scarlat
*Hangiţa – Imblînzirea scorpiei de W.Shakespeare, regia: Mircea Cornişteanu
*Ingerul – Valsul hazardului de Victor Haїm, regia: Bogdan Cristian Drăgan
*Mama – Hotel Europa – complet de Matei Vişniec, regia: Puiu Şerban
*Doica – Romeo şi Julieta de W.Shakespeare, regia Yiannis Paraskevopoulos
*Lucie Mericourt–Noroc şi sănătate,domnule! de Pierre Chesnot,regia Petru Hadârcă

*Irma/Regina - Balconul de Jean Genet, regia Nicu Nitai, 2009-2010

*Elmire - Tartuffe de Moliere, regia Kincses Elemer, 2011-2012

*Văduva comentatoare -  Apocalipsa după Shakespeare, regia Janusz Wisniewski,stagiunea 2012-2013

*Erasmiia(în Corul femeilor) -  Lysistrata de Aristofan, regia Yiannis Paraskevopoulos, stagiunea 2012-2013

*Doamna - Sapă, sapă...cârtiţă bătrână, de Aldo Nicolaj, regia Alexandru Boureanu, parteneriat cu Teatrul "Jean Bart" Tulcea, stagiunea 2013-2014

* Cap de rinocer - Rinocerii de Eugène Ionesco, regia Robert Wilson, stagiunea 2013-2014

* Doamna Marica - Cină cu soarele sus (spectacol lectură) de Gheorghe Truţă, regia Mircea Cornişteanu, stagiunea 2014-2015

* Barbara- Diminneaţa de după..., de Peter Quilter, regia Mircea Cornişteanu, stagiunea 2014-2015
 

 

 

DISTINCŢII:

* PREMIUL I – PENTRU CEL MAI BUN RECITAL DE POEZIE POPULARĂ – “Bocet pentru o viaţă” – Festivalul de artă studenţească, Timişoara 1979

* PREMIUL I – DE INTERPRETARE pentru rolul FEMEII DIN “Om de omenie” la Teatrul Studenţesc “Podul”, regia C. Naum – Festivalul de artă studenţească, 1979
* PREMIUL I DE INTERPRETARE, GALA COMEDIEI ROMÂNEŞTI, GALAŢI, 1988, pentru rolul SEVERINA din “Stress” de M.R.Iacoban, regia Mircea Albulescu
* PREMIUL I – FESTIVALUL TÂNĂRULUI ACTOR, COSTINEŞTI 1988
* PREMIUL UNITER – pentru DEBUT 1989 pentru rolul Elena Andreevna din Unchiul Vanea de A.P.Cehov.
* Nominalizare pentru cea mai bună actriţă la Festivalul de teatru experimental CAIRO 2002, „Naşterea” de Constantin Voiculescu, regia Bogdan Cristian Drăgan
* Nominalizare pentru cea mai bună actriţă cu rolul Anca din „Năpasta” de I.L.Caragiale, regia Kincses Elemer, la Festivalul dramaturgiei româneşti, Timişoara 2003
* Distincţia „Meritul cultural pentru artă scenică”

 

 

ALTE ACTIVITĂŢI:

* Model, Centrul de Creaţie UCECOM – 1979 –1988

* Lector universitar, Facultatea de litere – Departamentul de teatru şi film – Universitatea Craiova – 1996 - 1999
* Doctor în Ştiinţe umaniste –filologie, Universitatea Craiova – Cum laudae -
* Susţinere examen doctorat 11.02.2004
* Colaborator Ansamblul folcloric profesionist “Maria Tănase”
* Conf.univ.dr. asociat Departamentul Teatru – Univ. Craiova
* Autoare a lucrării „Tipologie feminină în dramaturgia lui Cehov”, publicată la Editura AIUS, noiembrie 2004

 

 

FIŞA FILMOGRAFICĂ: 11 filme, dintre care:

* Lola, serialul “Lumini şi umbre”, regia: Andrei Blaier

* Ligia, în “Adela”, regia Mircea Veroiu
* Rodica, în “Acordaţi circumstanţe atenuante”, regia Lucian Bratu
* Maria, în “Există joi” , regia Adrian Petringenaru
* Doctor Ştefănescu, regia Cristiana Nicolae
* Ana, în „Vis de ianuarie”, regia M.Opriţescu
* Vecina, în “Autor necunoscut” regia Dan Piţa
* Năstăsica, în „Martori dispăruţi” regia Dan Mironescu
* Năstăsica în “Lacrima cerului” regia Adrian Istrătescu
* Hellene în “Somnul insulei”, regia Mircea Veroiu, etc. (1995)
* Soţia ambasadorului american, în – “Amen” , regia Costa Gavras (2003)
* Hangiţa Tomii, în „Întoarcerea lui Păcală”, regia Geo Saizescu (2004)
* Mama lui Marcel, „După ea” , regia Cristina Ionescu, (2005)
* Nina în Serialul TV „La urgenţă” , regia Andrei Zincă
* Reclame Trend Bucegi şi Banca Transilvania Agentia „Exit”

* Viorica  ( mama) in  filmul „Din dragoste cu cele mai bune intentii“ r. Adrian Sitaru , imagine  Adrian Silisteanu (2010)

*„Coana Chiva“  - spoturi publicitare „Covalact“ 2010-2011

 

COLABORARI TELEVIZIUNE:

SERIALUL "INIMA DE TIGAN  " SI "REGINA"   r. IURA LUNCASU 2006- 2008   PRO MEDIA " ACASA TV."

 

TEATRU TV ŞI ALBUME AUDIO

* “Prietenii”, regia Nae Cosmescu 1987

* Muzicalul “Bufoniştii” de Ovidiu Dumitru, regia Sergiu Ionescu, 1994
* “Ardeleancă în Bănie”, CD - CASETA lansat în septembrie 2003
* Spectacole de varietăţi ale Televiziunii şi Radiodifuziunii Române
* Emisiuni de varietăţi şi revelioane, realizatori Florentina Satmari, Ovidiu Dumitru, Sergiu Ionescu, Dan Mihăescu, Elize Stan, Tudor Mărăscu
* Prezentatoare şi realizatoare de emisiuni radiofonice la Radiodifuziunea Română între anii 1984 – 1988 – Bucureşti.
* Prezentatoare concerte şi spectacole de varietăţi şi ale Filarmonicii la Sălile Atheneu, Sala Palatului, Sala Polivalentă.Colaborări: cu Radiodifuziunea şi TeleviziuneaPrezentatoare de Festivaluri Naţionale: “Crizantema de aur” – 5 ediţii, “Maria Tănase” – 5 ediţii, Crizantema de argint –Chişinău, R.Moldova, 2 ediţiiTurnee cu trupa Teatrului naţional Craiova la marile Festivaluri de teatru ale lumii: Edinburgh, Londra, Avignon, Barcelona, Sao Paulo, Marsilia, Amsterdam, Bruxelles, Lisabona, Munchen, Copenhaga, Atena, Seoul, Ierusalim, Milano, Bologna ş.a.
* Participare la Festivalul Internaţional de Teatru – ADANA,Turcia- cu spectacolul „Hotel Europa,complet” de Matei Vişniec, regia Şerban Puiu
* Participare extraordinară –Italia – (Citta del’Arte Pene), Concert cu cîntecele Mariei Tănase alături de Ansamblul profesionist „Maria Tănase”


REFERINTE CRITICE:

“ …factura de dramă patetică a montării o dă mai ales interpreta Elenei Andreevna, Nataşa Raab ..actriţă înaltă, mlădioasă, cu ţinută elegantă şi un chip gânditor, de o frumuseţe severă, o atitudine încordată şi un mers sigur – e argumentul princeps a ceea ce spectacolul are nou starea de acaparare… . Actriţa a realizat fără cusur, în chip proeminent, cu fineţe extremă şi cu o nuanţă de mister, cel mai interesant caracter al spectacolului.”

Valentin Silvestru

Tribuna României nr. 363/1989

 

“…Doamna brună e realizată cu senzualitate o hangiţă înţeleaptă şi atrăgătoare datorată desigur actriţei Nataşa Raab, cea mai conturată prezenţă feminină a spectacolului.”

Valentin Silvestru

România Literară, nr.13/martie 1990

 

“…Atrăgătoare şi splendidă în lenevia ei, fără nici un gând care să-i tulbure fruntea, Elena Andreevna în interpretarea Nataşei Raab pare însăşi imaginea destinului împăcat cu sine, insensibilă la ce-i în jur.”

Miruna Ionescu

România literară nr. 17/1989

 

“…Nataşa Raab, în Elena Andreevna, etalând cu rafinament toalete sofisticate, este frumoasă şi seducătoare. Apariţia ei erotizează spaţiul, tulburându-i pe eroi. Starea de plictis, trândăveală, disimularea în faţa cuceririlor, lupta pentru a-şi înfrunta patimile îndelung reprimate sunt sugerate cu fineţe şi pregnanţă de această actriţă extraordinară, Nataşa Raab.

 

Ludmila Patlanjoglu

România literară, 14 aprilie 1989

 

“Dotată cu o forţă dramatică, glas bun, dicţiune perfectă, temperament scenic şi înfăţişare statuară.

Disponibilităţi atât pentru dramă cât şi pentru comedie.

Profilul ei artistic este caracterizat prin simplitate scenică, organicitatea comportării scenice,firesc, dramatism şi inteligenţă scenică, o actriţă de mare viitor, iată profilul absolventei Nataşa Raab, după ce am văzut-o la “Casandra” în rolurile Severinei şi Medeei în spectacolele de licenţă.

Ludmila Patlanjoglu

Almanahul Teatru, 1988

 

“Personajul creeat de Nataşa Raab cred că este cel mai tulburător pe care l-au văzut în acest context în ţară şi în multele spectacole cehoviene din lume.”

Doina Modola

România literară, nr.16/mai 1989

 

“…în cea mai recentă montare a spectacolului “Gaiţele” de Al.Kiriţescu, Nataşa Raab realizează cu o minuţiozitate de bijuterie o Fräulein foarte interesantă şi inedită.”

Doina Papp

Revista Scena, noiembrie 1998

 

“ …în montarea cu spectacolul “Naşterea” de C. Voiculescu, Nataşa Raab străluceşte în rolul femeii universale…”

Ludmila Patlanjoglu

România literară 1999

 

 

 “…în recitalul Femeii din “Naşterea”, Nataşa Raab demonstrează suprema maturitate a mijloacelor scenice şi artistice, acest rol dându-i posibilitatea de a trece printr-o gamă vastă de trăiri…”

Darda Bossun

Gazeta de Sud, noiembrie 1999

 

“…dramatismul şi atmosfera de ritual este accentuată de psalmii lui David, psalmodiaţi în ebraică, moment de virtuozitate şi excelente calităţi vocale…ce voce are Nataşa Raab.”

Sebastian Vlad Popa

Revista Scena, martie 2000

 

“ …participare cu spectacolul “Naşterea” 1 – 11 septembrie 2000 la a 12-a ediţie a FESTIVALULUI INTERNAŢIONAL DE TEATRU EXPERIMENTAL – CAIRO, nominalizare pentru “Cea mai bună actriţă”.

Cairo, MOHAMED ZO’ AYMA

 

“…Spectacolul “NAŞTEREA” se bazează pe o singură şi excepţională actriţă, care combină cuvântul rostit cu limbajul vizual…”

AL – tagribyy, nr. 5 CAIRO, 5 sept.2000

 

“ In “desenul” Ancăi Nataşa Raab face să survină la suprafaţă lava unei trăiri abisale în care grija pentru disimulare îi tensionează la limită registrul interpretativ, obligând-o la un efort de decantare a reliefului accidentat în care îşi gândeşte partitura. Sobră şi viscerală deopotrivă, lăsând prea plinul sufletesc să survină doar în scurte eşantioane calmă atât cât jocul aparenţelor îi permite, Nataşa Raab creează în Anca un rol memorabil. Bocetul de dragoste al Mariei Tănase interpetat cu suflu recitativ tot de actriţa Nataşa Raab în coloana sonoră, va conferi rolului Ancăi o lectură scenică memorabilă.

 

George Popescu,

“Cuvântul libertăţii”, 4 – 5 mai 2002

 

“Excelenta alegere a Nataşei Raab în rolul Ancăi dă spectacolului o forţă nebănuită. Exemplu de “muiere aprigă” actriţa îi dăruieşte personajului o forţă proprie care devine cheia expresivităţii acestuia.”

 

Cristina Modreanu,

“Adevărul literar şi artistic” 11 iunie 2002

 

“Feminitatea firească şi echilibrată şi chiar blândeţea, par a fi datele morale nepervertite de viaţă ale Ancăi -–jucată remarcabil de Nataşa Raab. Deliberat Nataşa Raab îşi solicită resursele dramatice profunde şi excepţionale în registrul patetic în dora câteva fulgurante momente bine alese.Dar strigătul ei visceral şi adânc (“câine !”) îţi înfioară carnea pe tine, îţi dă frisoane.”

 

Natalia Stancu “Curierul Naţional”, joi 6 iunie 2002

 

 

În premiera absolută „Hotel Europa,complet”de Matei Vişniec, în cadrul Programului desfăşurat pe trei ani intitulat „ Cultura 2000”, proiect al Convenţiei Teatrale Europene din care Teatrul Naţional face parte, găsim o distribuţie de valoare, în rolurile principale actori cu certă valoare precum Nataşa Raab, Eugen Titu, Mirela Cioabă, ...

 

George Mitricof, „Opinia Olteniei”, 11 ianunarie 2005

 

... O nouă piesă de Matei Vişniec (Hotel Europa,complet), se joacă în premieră absolută la T N C... este printre puţinele spectacole în care nu am întâlnit roluri ratate. Personajele au fără excepţie substanţă expresivă. Nataşa Raab ne captivează prin agonismul stupefiant...Nataşa Raab (mama) şi Eugen Titu (tatăl) asistă încremeniţi la această descărcare de ură patriotică jucată doar dintre tresăriri ale privirii mâinilor şi muşchilor feţei. ...o nouă victorie a actorilor craioveni.

 

Mircea Ghiţulescu, „Dimineaţa”, 21 ianuarie 2005

 

Nataşa Raab îşi concepe compoziţia pe un ton tensionat (sobru, interiorizat sub semnul şocului) ...eroii lui Vişniec (personaje generice) trăiesc în spaţiul cel mai dezolant marcat de tragism al Europei în zona cea mai sfâşiată de războaie, etc...

 

Natalia Stancu, „Cronica română”, 27 ianuarie 2005

 

 

...toate cele şase roluri de text devin compoziţii egale ca valoare dar cu personalitate diferită. Nataşa Raab (mama) joacă foarte bine scena nebuniei venite din obsesia dorinţei de a avea cum plânge pe un mormânt cu oseminte adevărate.

 

Valentin Taşcu, „Timpul”, 28 ianuarie 2005

 

Un cuplu răvăşit de pierderea copilului adusă în scenă de Nataşa Raab şi Eugen Titu, metamorfoza ambiţioasă parcursă de Mihai Arsene într-un discurs despre erorile şi ororile intoleranţei.

 

Ion Parhon, „Scrisul românesc”, ianuarie-februarie 2005


Noutați

  • Gala Teatrului Național „Marin Sorescu&rdqu ...
    Conceput ca un eveniment deosebit, Gala Teatrului Național „Marin Sorescu” 2017 își propune să reunească toți iubitorii de teatru care ne-au fost alături de-a lungul anului, pentru a petrece o seară de excepție împreună. Prezența iubitorilor de teatru care sunt alături de instituția noastră pe toată durata stagiunii este dorită și va asigura un plus de strălucire unei se ...
  • 07122017165620.jpg
    Anunț reprogramare Ministagi ...
    În urma decretării doliului național în perioada 14-16 decembrie, suntem nevoiți să reprogramăm Ministagiunea Centrului Național al Dansului la Teatrul Național Craiova [Ministagiunea CNDB @ TNC]. Spectacolele și atelierele de dans contemporan vor fi reprogramate pentru o perioad ...
  • AVERTISMENT ...
    Stimați spectatori,   Vă informăm că anumite spectacole din repertoriul curent al teatrului conțin limbaj licențios, violență, nuditate, fumat, zgomote puternice si flash-uri de lumină, fum sau scene care pot afecta emoțional.   Totodată, următoarele spectacole au indicații în ceea ce privește prezența în sală a minorilor:   -„Dacă am gândi cu voce tare ...
  • 15112017175303.jpg
    CONCURSUL de PROIECTE pentru ...
    Teatrul Național „Marin Sorescu” lansează concursul de proiecte pentru tineri regizori și scenografi români, ajuns la cea de-a VIII-a ediție, 2018. Proiectul constă în prezentarea scrisă a unei concepții regizoral-scenografice în vederea montării unui spectacol la Teatrul Național ...
  • „Exploziv” - Premiul pentru cea mai bu ...
    Premiile celei de-a cincea ediții a Festivalului Internațional de Teatru „FEST(in) pe Bulevard” Ediția a cincea a Festivalului Internațional de Teatru „FEST(in) pe Bulevard” s-a încheiat. Au fost zile pline de bucurie, spectacole, evenimente, reflecție și amuzament. Festivalul a înregistrat un palmares bogat: 12 zile cu 39 de reprezentații din 8 țări de pe 3 continente, 14 d ...
  • REACȚIE URBANĂ - Unde ne întâlnim? ...
    După 2 zile de casting și o mulțime de oameni talentați și cu povești frumoase, a trebuit să luăm o hotărâre: nu putem să alegem doar 19 persoane. Așadar, proiectul nostru pornește la drum mai numeros și cu povești gata de pus în scenă. REACȚIE URBANĂ-Unde ne întâlnim? merge mai departe cu: 1. Mogoșeanu Mircea 2. Toana Liliana 3. Didu David 4. Didu Sorina 5. Grigoresc ...
  • Premiul “Radu Enescu” pentru scriitoru ...
    Ne face placere să vă anunţăm un premiu literar obţinut de colegul nostru, Nicolae Coande   Scriitorului Nicolae Coande i-a fost recent decernat Premiul „Radu Enescu”, pentru eseistică și poezie, la cea de-a XXVII-a ediție a Zilelor Revistei „Familia” (Oradea, 5-7 octombrie 2017).   Ultimele versuri ale poetului le puteţi asculta vineri, 13 octombrie, ora 17:30,  ...
  • „Cealaltă țară” se joacă în ...
    Zile frumoase pentru actorii Naționalului craiovean, care vor juca în două clădiri istorice, la o distanță de două zile, spectacolul Cealaltă țară, o adaptare după romane ale deținătoarei premiului Nobel pentru Literatură, Herta Muller, în regia lui Alexandru Istudor.   Din distribuție fac parte Romaniţa Ionescu, Adrian Andone, Marian Politic, Gabriela Baciu, Ştefan C ...
  • Reacţie urbană- Unde ne întâlnim? ...
    REACŢIE URBANĂ este cel mai nou proiect al Teatrului Naţional „Marin Sorescu” şi este creat special pentru comunitate, o ocazie unică pentru oameni din orice domeniu de activitate, elevi, studenţi, pensionari să cunoască o producție teatrală dintr-o altă perspectivă decât cea de spectator. Cultura este un factor de dezvoltare urbană şi pornind de la o serie de workshop-uri, part ...
  • 28082017152345.jpg
    Rezultate selecţie 11plus1 i ...
    În urma apelului de propuneri în cadrul proiectului „11 plus 1 independent/contemporan”, care se va derula în stagiunea 2017-2018, Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova a selectat  6 spectacole de teatru ce aparţin unor companii independente şi alte 6 de dans – atât prod ...
  • Start 2018 - CONCURSUL de PROIECTE pentru TINERI R ...
    Teatrul Național „Marin Sorescu” lansează concursul de proiecte pentru tineri regizori și scenografi români, ajuns la cea de-a VIII-a ediție, 2018. Și în acest an, Naționalul craiovean își propune să câștige un pariu pe care și l-a asumat de la prima ediție, acela de a descoperi un tandem de creatori, regizor-scenograf, care să propună un spectacol performant la nivel națion ...
  • OPEN-CALL 11plus1/independent/contemporan ...
    Spectacolele vor avea loc la sala I.D. Sîrbu în stagiunea 2017/2018. Vă rugăm să ne transmiteți filmarea spectacolului și alte informații relevante la adresa pr@tncms.ro Data limită pentru primirea aplicațiilor: 15.08.2017 Pentru a verifica detaliile tehnice ale sălii vă rugăm să consultați planul tehnic și de lumini: http://tncms.ro/tehnic.php Vor fi selectate 6 spec ...
  • Teatrul Național „Marin Sorescu” Crai ...
     Teatrul Național „Marin Sorescu” Craiova anunță rezultatele concursului de proiecte pentru tineri regizori și scenografi români, ediția a VII-a, 2016. La această ediție au participat unsprezece proiecte. Juriul constituit din experți și profesioniști ai TNC a propus în faza finală trei proiecte cu șanse reale de a fi puse în scenă:„Monstrul Nisipurilor” de Csaba Székely, ...
  • Concursul „Cea mai buna piesa romaneasca a a ...
    Uniunea Teatrala din Romania – UNITER anunta ca editia 2016 a Concursului de dramaturgie „Cea mai buna piesa romaneasca a anului” primeste piese de teatru pentru inscrierea in competitie pana la data de 30 ianuarie 2017 (data postei).   Autorii vor trimite piesele prin posta sau prin depunere individuala la Secretariatul UNITER in format electronic (salvate pe un CD, nu prin e-mail ...
  • SMARTELIER – Modul nou la Teatrul Naţional ...
    SMARTELIER – Modul nou la Teatrul Naţional Atelier de tehnica și arta vorbirii și bune maniere aplicate   Personalitatea şi identitatea noastră în faţa celorlalți, în viaţa de zi cu zi, se definesc după două elemente esenţiale: imaginea vizuală şi limbajul, exprimarea. Prima impresie pe care o faci are un impact major asupra imaginii pe care și-o conturează ceilalți d ...
  • SMARTELIER Teatreliere pentru copii, adolescenți, ...
    Perioada de înscriere la Atelierele de teatru SMARTELIER s-a încheiat. Mulţumim tuturor celor care au răspuns afirmativ invitaţiei noastre şi îi anunțăm că, începând cu data de 22 octombrie, vor fi alături de profesorii noştri la cursuri. Programul complet al grupelor, orele și locul de desfășurare a atelierelor vor fi comunicate fiecărei persoane telefonic, dar și pe site  ...
  • SMARTELIER / TEATRELIERE ...
    SMARTELIER Teatreliere pentru copii, tineri, adolescenţi şi pasionaţi   Pentru toţi iubitorii de teatru, pentru copii, părinţi şi nu numai, am conceput  … teatrelierele !   Ce sunt teatrelierele? Ateliere de teatru care îți stimulează creativitatea, exersează imaginaţia şi spontaneitatea, dezvoltă spiritul critic, încrederea şi lucrul în echipă. Participan ...
  • Bobi PRICOP a luat Premiul pentru Regie la FITO 20 ...
    Bobi PRICOP a luat Premiul pentru Regie la FITO 2016   Bobi Pricop a luat Premiul pentru Cea mai bună regie la Festivalul Internațional de Teatru de la Oradea, 2016, pentru regia spectacolelor „O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții”, după un roman de Mark Haddon, de la Teatrul Național „I.L. Caragiale”, București și „Iluzii”, de Ivan Vîrîpaev, de la Tea ...
  • Actrița Gina Călinoiu apreciată în presa ...
    Actrița Gina Călinoiu apreciată în presa franceză la Festivalul Villerville 2016   Ne bucurăm să facem cunoscut demersul artistic recent al actriței Gina Călinoiu, de la Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova – participarea excepțională la Festivalul Villerville, Franța (2-4 sept. 2016), cu spectacolul Mâine totul se va sfârși (I), inspirat din romanul Jucătorul ...
  • SpectActor nr 1 (31) Mai - August 2016 ...
    A apărut numarul 1 (31) al revistei SpectActor. Va invităm să îl deschideţi accesându-l aici. Lectură plăcută! ...
  • NEWSLETTER ...
    Am creat secțiunea NEWSLETTER! Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți despre evenimentele și spectacolele Teatrului Național din Craiova abonați-vă la newsletter-ul nostru și veți primi direct în e-mail tot ce aveți nevoie să știți despre cele mai importante evenimente de pe scena culturală a Craiovei.   Ce trebuie să faceți: 1. Scroll down pe pagina principal ...
  • Regulament organizare spaţiul IA TE UITĂ! ...
    Regulament de organizare și selecție de proiecte și evenimente culturale pentru tineri artiști în spațiul TNCMS “Ia te uită” 1.    Dispoziţii generale Prezentul regulament stabileşte principiile şi procedurile de organizare ale evenimentelor culturale ce urmează a se desfășura în spațiul “Ia te uită!” Spațiul face parte dintr-o instituţie publică de cultură ...
  • Teatrul Național ”Marin Sorescu” Crai ...
      Ce este Inter Gate Europe? Inter Gate Europe este scoala marketingului si a comunicarii cu oamenii. Colegii nostri invata nu doar tehnici perfecte de negociere, ci au capacitatea de a lua cele mai bune decizii in orice situatie intalnita. Credem in faptul ca titlurile si pozitiile nu spun multe despre calitatile de lider a unei persoane si liderii sunt caracterizati mai degraba de catre val ...