Dimineaţa de după ...

Peter Quilter, regia Mircea Cornişteanu
Durata: 110 min
Scenografia: Adriana Dinulescu
Muzica: Mircea Cornişteanu
Genul spectacolului: comedie
Traducerea: Iolanda Mănescu
Data premierei: 14 Februarie 2015
Regia Tehnica: George Dulămea
Sufleor: Bogdana Dumitriu
12022015154600.jpg
12022015154611.jpg
12022015154625.jpg
12022015154639.jpg
12022015155521.jpg
14102016154342.jpg
14102016154347.jpg
14102016154350.jpg
14102016154356.jpg
14102016154400.jpg
14102016154403.jpg
14102016154406.jpg
14102016154408.jpg

DISTRIBUȚIA:

Monica Ardeleanu (Neli), Natașa Raab (Barbara), Ştefan Cepoi (Martin), Tudorel Petrescu (Domnul Sanchez), Mirela Nicolae (Martha), Alex Calangiu (Toma), 

DESPRE:

Trailer spectacol "Dimineața de după..."

 

 

DIMINEAȚA DE DUPĂ…

 de Peter Quilter
 
DISTRIBUŢIA
 
Toma                     Alex Calangiu
Neli                        Monica ARDELEANU
Barbara                Nataşa RAAB
Martin                   Ștefan CEPOI
Domnul Sanchez      Tudorel PETRESCU
Martha                  Mirela NICOLAE

 
Regia: Mircea CORNIȘTEANU
Scenografia: Adriana DINULESCU
Traducerea: Iolanda MĂNESCU
Versiunea scenică și ilustraţia muzicală: Mircea CORNIȘTEANU

 

Spectacol nerecomandat minorilor.

 

"Dimineaţa de după...", cunoscută publicului internaţional sub titlul original "The Morning After", este o comedie modernă despre dragoste, sex şi relaţii. Piesa se joacă în prezent pe scene ale teatrelor din Varşovia, Praga, Bratislava, Dresda, Sofia şi Asunción.

 

Referinţe critice:

 

„O piesă care se desfăşoară în mare măsură în pat pune serioase probleme de regie, Mircea Cornişteanu le rezolvă cu graţie şi inventivitate. Este mult joc de scenă bine legat şi bine ritmat. Proba rochiei de mireasă, a costumului de mire (vechiul costum al bunicului), intrările şi ieşirile personajelor dinspre şi înspre baie, sau camera mamei, toate au haz, ritm şi muzicalitate. Prin aceasta din urmă nu înţeleg doar ilustraţia muzicală datorată tot lui Mircea Cornişteanu, ci simţul regizorului pentru intonaţia justă şi pentru exactitatea distribuirii accentelor.”
Adrian Mihalache, Teatrul azi, nr. 5-6-7/2015

 

„Dimineaţa de după..., comedie în patru personaje, este o piesă de public, un blockbuster (preluând un termen din industria cinematografică ce cataloghează o producţie de succes), o piesă comercială, pe gustul publicului, dar şi o farsă, pentru că, simultan, satirizează gustul publicului, superficial, avid de satisfacţie imediată, un exemplu perfect pentru o generaţie marcată şi definită de consumul media, ce vine la teatru „ca la un parc de distracţii”, cum plastic descria mai mult sau mai puţin exact David Mamet profilul spectatorului contemporan. Mircea Cornişteanu conduce cu mână sigură un spectacol aparent uşor, cu un subiect ce poate degenera rapid în trivial şi, totuşi, nuanţele şi aluziile sunt bine dozate, deşi piesa debordează de un umor tare, tipic culturii populare, iar peripeţiile, confuziile relaţiilor erotic-sentimentale sunt privite cu indulgenţă şi celebrate ca manifestări ale unui avânt natural.”
Daniela Firescu, Ramuri, nr. 5/2015

 

„Premiera Teatrului Național din Craiova, Dimineața de după..., a însemnat un succes de public cum de mult nu am mai văzut. Reacțiile prompte și deschiderea la comunicarea sală-scenă a fost similară, ca o referință importantă și recentă, celei de la spectacolul „Comedia erorilor”, al Companiei Propeller, chiar dacă publicul acela, de Festival Shakespeare, a fost oarecum diferit de cel de acum. Poate că Dimineața de după este declicul care să readucă publicul larg la o frecvențã ridicată în sălile de teatru.”

Marius Dobrin, Mozaicul, nr. 3-4, 2015

 

„Nu mai este demult o surpriză faptul că regizorul Mircea Cornişteanu se află printre cei care montează spectacolele cu cea mai mare priză la public în Craiova. Dimineaţa de după... este un tip de piesă care nu se montează des la Craiova şi mai ales, atacă nişte subiecte care trebuiesc digerate atât de generaţiile noi, cât şi de cele mai vârstnic-pudibond. Vorbim despre dezinhibare, despre relaxarea perspectivelor în ceea ce priveşte sexualitatea, şi mai ales relaţiile interumane. Un astfel de spectacol readuce în discuţie problema renunţării la tabuuri, sau mai degrabă, încetarea de a lua drept tabu cam orice subiect legat de sexualitate. Spectacolele regizate de Mircea Cornişteanu sunt întotdeauna motiv bun de discuţie, pline de umor şi scânteie. Unul din marile lor merite – lucru ce se aplică îndestulător spectacolului Dimineaţa de după... – este acela că aduc publicul la teatru, şi îl fac să revină.”
Lia Boangiu, revista SpectActor nr. 1/2015

 


Noutați

  • Rezultate selectie dosare - post Actor & Șef ...
    Infomații publice - Document informații ...
  • Anunț Concurs - post Actor & Șef serviciu ar ...
    Infomații publice - Document informații ...
  • Start 2018 - CONCURSUL de PROIECTE pentru TINERI R ...
    Teatrul Național „Marin Sorescu” lansează concursul de proiecte pentru tineri regizori și scenografi români, ajuns la cea de-a VIII-a ediție, 2018. Și în acest an, Naționalul craiovean își propune să câștige un pariu pe care și l-a asumat de la prima ediție, acela de a descoperi un tandem de creatori, regizor-scenograf, care să propună un spectacol performant la nivel națion ...
  • OPEN-CALL 11plus1/independent/contemporan ...
    Spectacolele vor avea loc la sala I.D. Sîrbu în stagiunea 2017/2018. Vă rugăm să ne transmiteți filmarea spectacolului și alte informații relevante la adresa pr@tncms.ro Data limită pentru primirea aplicațiilor: 15.08.2017 Pentru a verifica detaliile tehnice ale sălii vă rugăm să consultați planul tehnic și de lumini: http://tncms.ro/tehnic.php Vor fi selectate 6 spec ...
  • Teatrul Național „Marin Sorescu” Crai ...
     Teatrul Național „Marin Sorescu” Craiova anunță rezultatele concursului de proiecte pentru tineri regizori și scenografi români, ediția a VII-a, 2016. La această ediție au participat unsprezece proiecte. Juriul constituit din experți și profesioniști ai TNC a propus în faza finală trei proiecte cu șanse reale de a fi puse în scenă:„Monstrul Nisipurilor” de Csaba Székely, ...
  • Concursul „Cea mai buna piesa romaneasca a a ...
    Uniunea Teatrala din Romania – UNITER anunta ca editia 2016 a Concursului de dramaturgie „Cea mai buna piesa romaneasca a anului” primeste piese de teatru pentru inscrierea in competitie pana la data de 30 ianuarie 2017 (data postei).   Autorii vor trimite piesele prin posta sau prin depunere individuala la Secretariatul UNITER in format electronic (salvate pe un CD, nu prin e-mail ...
  • SMARTELIER – Modul nou la Teatrul Naţional ...
    SMARTELIER – Modul nou la Teatrul Naţional Atelier de tehnica și arta vorbirii și bune maniere aplicate   Personalitatea şi identitatea noastră în faţa celorlalți, în viaţa de zi cu zi, se definesc după două elemente esenţiale: imaginea vizuală şi limbajul, exprimarea. Prima impresie pe care o faci are un impact major asupra imaginii pe care și-o conturează ceilalți d ...
  • SMARTELIER Teatreliere pentru copii, adolescenți, ...
    Perioada de înscriere la Atelierele de teatru SMARTELIER s-a încheiat. Mulţumim tuturor celor care au răspuns afirmativ invitaţiei noastre şi îi anunțăm că, începând cu data de 22 octombrie, vor fi alături de profesorii noştri la cursuri. Programul complet al grupelor, orele și locul de desfășurare a atelierelor vor fi comunicate fiecărei persoane telefonic, dar și pe site  ...
  • SMARTELIER / TEATRELIERE ...
    SMARTELIER Teatreliere pentru copii, tineri, adolescenţi şi pasionaţi   Pentru toţi iubitorii de teatru, pentru copii, părinţi şi nu numai, am conceput  … teatrelierele !   Ce sunt teatrelierele? Ateliere de teatru care îți stimulează creativitatea, exersează imaginaţia şi spontaneitatea, dezvoltă spiritul critic, încrederea şi lucrul în echipă. Participan ...
  • Bobi PRICOP a luat Premiul pentru Regie la FITO 20 ...
    Bobi PRICOP a luat Premiul pentru Regie la FITO 2016   Bobi Pricop a luat Premiul pentru Cea mai bună regie la Festivalul Internațional de Teatru de la Oradea, 2016, pentru regia spectacolelor „O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopții”, după un roman de Mark Haddon, de la Teatrul Național „I.L. Caragiale”, București și „Iluzii”, de Ivan Vîrîpaev, de la Tea ...
  • Actrița Gina Călinoiu apreciată în presa ...
    Actrița Gina Călinoiu apreciată în presa franceză la Festivalul Villerville 2016   Ne bucurăm să facem cunoscut demersul artistic recent al actriței Gina Călinoiu, de la Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova – participarea excepțională la Festivalul Villerville, Franța (2-4 sept. 2016), cu spectacolul Mâine totul se va sfârși (I), inspirat din romanul Jucătorul ...
  • SpectActor nr 1 (31) Mai - August 2016 ...
    A apărut numarul 1 (31) al revistei SpectActor. Va invităm să îl deschideţi accesându-l aici. Lectură plăcută! ...
  • NEWSLETTER ...
    Am creat secțiunea NEWSLETTER! Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți despre evenimentele și spectacolele Teatrului Național din Craiova abonați-vă la newsletter-ul nostru și veți primi direct în e-mail tot ce aveți nevoie să știți despre cele mai importante evenimente de pe scena culturală a Craiovei.   Ce trebuie să faceți: 1. Scroll down pe pagina principal ...
  • Regulament organizare spaţiul IA TE UITĂ! ...
    Regulament de organizare și selecție de proiecte și evenimente culturale pentru tineri artiști în spațiul TNCMS “Ia te uită” 1.    Dispoziţii generale Prezentul regulament stabileşte principiile şi procedurile de organizare ale evenimentelor culturale ce urmează a se desfășura în spațiul “Ia te uită!” Spațiul face parte dintr-o instituţie publică de cultură ...
  • Teatrul Național ”Marin Sorescu” Crai ...
      Ce este Inter Gate Europe? Inter Gate Europe este scoala marketingului si a comunicarii cu oamenii. Colegii nostri invata nu doar tehnici perfecte de negociere, ci au capacitatea de a lua cele mai bune decizii in orice situatie intalnita. Credem in faptul ca titlurile si pozitiile nu spun multe despre calitatile de lider a unei persoane si liderii sunt caracterizati mai degraba de catre val ...