Reputatul regizor polonez, de două ori laureat al Premiului „First Fringe” (Festivalul Internațional de Teatru de la Edinburgh, U.K.), a ales să pună pe scena craioveană un spectacol bazat pe texte din „Macbeth”, „Richard III”, „Îmblânzirea scorpiei”, „Sonete” (W. Shakespeare), „Adventul”, (W.H. Auden), „Străbunii” (Adam Mickiewicz), „Dezideratul” (Max Ehrmann), dar și texte din Biblie.
Muzica îi aparține lui Jerzy Satanowski, iar coregrafia spectacolului este asigurată de Emil Wesolowsky.
Asistenţi regie, Gina Călinoiu şi Corina Druc.
Traducerea poemului lui W.H. Auden a fost făcută de poeta Ioana Ieronim.
„Apocalipsa dupa Shakespeare“ aduce in fata spectatorului o pleiada de eresuri pagane coborate direct din cultul preistoric al mortilor, care fixeaza relatia viilor cu înaintașii. O armata de suflete aflate in Purgatoriu traverseaza spectacolul, pendulând prin zone obscure, materializandu-se din cand in când in ritmuri de o constanta dictata de peste lumi. Cele doua taramuri, ale viilor si mortilor, aflate in permanent contact magic, se intrepatrund pana la topirea granitelor, într-un mix de epoci apuse, fiecare cu personajele si culoarea vremii: batrane imbracate cu o eleganta interbelica, trupe de soldati, demoni care vorbesc despre finitudine si efemeritatea fiintei umane, un grup de dame arvunite placerilor, doctor, exorcisti, copii cu aripi si pene aurite, mirese, barbati carora le siroieste sangele din tample, altii in frac si cu joben, cupluri tinere, o mama care alapteaza un prunc rosu, femei invesmantate rafinat, care vorbesc, fiecare, in legea lor. Sfarsitul o va aduce in fata pe Lady Macduff siluita de demoni, iar apoi pe Isus pe cruce care-si interogheaza Tatal ca un om simplu, cu vorba dulce: „Dumnezeul meu, Dumnezeul meu, pentru ce m-ai parasit?“. Lucratura fina a scenelor, cutremuratoarele ruperi de ritm, dimensiunea adanca a dialogului dintre om si Dumnezeu fac din „Apocalipsa dupa Shakespeare“ un spectacol de autentica anvergura estetica.